Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Pinstripe - śliczna przygodówka o podróży do piekła ufundowana w jeden dzień na Kickstarterze
Długa lista kickstarterowych sukcesów właśnie uległa wydłużeniu. Najnowszym okazała się śliczna dwuwymiarowa przygodówka Pinstripe, w której wcielimy się w byłego pastora przemierzającego piekło w poszukiwaniu zaginionej córki. Cel minimalny zbiórki ustalony został na poziomie 28 tysięcy dolarów i udało się go przekroczyć w niecałe 24 godziny. Do końca akcji pozostało 28 dni, więc suma te bez wątpienia ulegnie jeszcze znacznemu zwiększeniu. Projekt zmierza na pecety, a jego premiera planowana jest na sierpień tego roku. Jeśli uda się uzbierać 75 tysięcy dolarów, to powstanie także wersja mobilna.

W grze wcielimy się w mężczyznę imieniem Teddy, który dawno temu był pastorem, ale ostatecznie z powodu kryzysu wiary opuścił stan kapłański. Na początku gry jego córka Bo zostanie porwana przez dziwną istotę, twierdzącą, że jest Bogiem. Bohater rusza w pościg, który zaprowadza go do samego piekła. O dziwo, miejsce to okaże się krainą rządzoną przez wieczny mróz.

Pod względem mechanizmów rozgrywki Pinstripe ma być przygodówką wzbogaconą lekkimi elementami zręcznościowymi. Podczas zabawy zajmiemy się więc głównie eksplorowaniem świata i rozwiązywaniem zagadek. W podróży towarzyszyć nam będzie wierny pies George, który pomoże podczas wyzwań logicznych i odkrywania wskazówek odnośnie przeszłości bohatera. Grę urozmaicą proste sekcje platformówkowe i okazjonalne sceny walki.

Warto na koniec wspomnieć, że całość jest dziełem jednego tylko człowieka – Thomasa Brusha. Ostatnią dekadę spędził on na tworzeniu darmowych gier, takich jak Coma! czy Skinny!. Pinstripe jest jego pierwszym komercyjnym projektem - znajduje się on w produkcji od trzech lat i jest gotowy w 60%. Aby zakończyć prace, autor musi poświęcić się mu całkowicie, a że nie jest już studentem i ma na utrzymaniu rodzinę, oznacza to konieczność zrezygnowania na kilka miesięcy z przyjmowania płatnych zleceń. Kwota 28 tysięcy dolarów, ustalona jako minimalny cel w Kickstarterze, to po prostu pieniądze, które Brush potrzebuje na życie przez najbliższe pół roku.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2016-02-18 13:00:02
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow